2009. június 7., vasárnap

Minden változik




Még csak 10 hónapos vagyok, de már most elmondhatom, milyen gyorsan megy az idő és minden milyen gyorsan változik. ezt most azzal tudom alátámasztani, hogy az utóbbi egy hétben is mennyi minden lett más.
1 :már csak egyszer alszom napközben mama nem épp nagy örömére van hogy csak egy órát:)
2: 4es pelenkát hordok. Bár nem tudjuk hány kg vagyok feltehetően még nem vagyok 8 de a combom már mintás maradt a 3mastol
3: mindjárt 5 fogú leszek


ezen kívül a hét újdonsága, hogy próbálkozom kimondani kukuriku( kokoko) és élvezem mondani, mert a mamáék mindig jót mosolyognak mikor mondom.

A héten az evéssel nem volt gond-mama nagy megkönnyebbülésére- és szinte bármit megettem amit adtak.
Itt volt a Tilda így sokat mókázhattam vele is, bebizonyosodott hogy néha más is meg tud etetni és fürdetni, illetve mamáék ki tudtak mozdulni egyik este amit hónapok óta nem tudtak megtenni.
Programokban is volt részem: voltunk a belvárosi fesztiválon, ahol volt bohóc, játszóház, zene.

Voltunk a könyvfesztiválon, ahol kaptam könyvet amit dedikált nekem a Nagy Natália néni.



Hétközben boltban, könyvtárban, turkálóban, ikeában......

Sajnos a Balatoni nyaralásunk a rossz idő miatt ismeretlen időpontra tolódik, így jövő héten is itthon leszek. Bár ha a mamám meggyógyul akkor ide oda csak elmegyünk, hogy találkozhassak babákkal:)

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Ügyes vagy Anna, és milyen jó, hogy anyukádék ilyen sok helyre elvisznek! Biztos emiatt is fejlődsz ilyen szélsebesen :-)!

Mimi írta...

Sziasztok!

Hat o ilyen tipus igenyli a torteneseket szereti a tarasasagot es igen fogekony az uj elmenyekre:)
Szeretnem tob helyre vinni de azert vannak akadalyok, mert mi eleg szigruan tartjuk a napi rendet, plussz a franya tomegkozlekedes, na meg ami penzbe kerul:(
De mindekepp celom minel tobb elmenyt adni neki, mert az tan sokaig ove marad.

Mikor talizunk?????????????????

mayertimi írta...

Mi is voltunk a hétvégén a könyvhéten, vagyis a Vörösmarty-téren. Katáng koncertre mentünk volna, de a kihírdetett időpont előtt volt a koncert így lemaradtunk. De annyian voltak, hogy mi menekültünk a szomszédos TVszékház előtt lévő játszótérre. Ott is koncert meg miegymás volt, de nem voltak annyian. Gondolom, ti hétköznap voltatok, mert nincsen akkora tömeg. Egyébként szerintem is fontos, mindenhova elvinni a gyereket, így fejlődik és színesedik a világ :-))
Az hétköznapi alvás szent és sérthetetlen. De a hétvégit néha felborítjuk és akkora kocsiban alszik Bogyóka, mert ha apa itthon van akkor ahová csak tudunk megyünk együtt ...
Egyébként nagyon ügyi baba Anna ... ja és nekünk is jön az 5. fogunk :-))