2009. július 22., szerda

1 évesen

Igen hamar elröppent ez az egy év, és immáron "nagylányként"szemlélem a világot.
Egy éve hosszas várakozás és nagy küzdelem után láttam meg a világot az Uzsoki korházban ahol mamám egy napig nem is láthatott. Szerencsére hamar eltelt az a hét ott benn mert nem volt túl nagy élmény....
Akkor így néztem ki:
Aztán teltek múltak a napok, a hetek és egyszer csak 1 éves lettem! És már így nézek ki:
És 8200gr lettem(3000voltam)és 74cm( 50 voltam), hajam is van már , járok is, szaladok is, pörgök a tengelyem körül na meg be nem áll a szám.
A több mint 20 szavas szókincsem legtöbbet ismételt szavai: baba, papa, miau, ba(fa), brr( auto), gyertya, tejti( tejci) titi(cici), labda, tik tak( óra), gyere, lába, arra, pö( pötty), vau vau( kutya), igen, táska, párna, bogá( bogár), Laura, tilda, kukuk( kakas) igaz ebből még a legtöbbet csak a mama meg a papa éri mi is az.
A lényeg egy igen jókedvű mozgékony kislány vagyok, de tudok ám jókislány is lenni:))

2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Nagyon boldog 1. születésnapot kívánunk neked Anna! és még jó sok ilyen szép és boldog ünnepet!

Gratula a sok beszédhez és ehhez a nem semmi szókincshez. Mi még csak 3 szót mondunk folyamatosan :-)) A többi az halandzsa, de az nagyon kemény :-)))

puszi

Eszter írta...

Isten éltessen Anna első születésnapod alkalmából! Gratulálunk a szép járáshoz (már hosszú hónapok óta) és a csudabeszédhez!