2010. március 21., vasárnap

rekordra készülve

van nekem egy húsz darabos fa puzzlem, amiből egy elég extrém képet lehet kirakni, tán egy disznót ábrázol egy fával. Mindenesetre a malacon kívül minden zöld és barna.
NA már most én ezt a kirakót februér elején kaptam Helga mamától mondván szeretek kirakózni és mást nem talált a boltba.
Azóta naponta kiraktuk Mimivel, Papával, míg nem mostanra EGYEDÜL ki tudom tenni az egész képet ha kellően türelmes vagyok( néha ha nem sikerül eslőre dühbe gurulok és lehidorom az egészet)és ezt egymás után többször is, azért nem mindegy mennyi idő alatt sikerül:)
Érdekes mert a 2 éveseknek való nagy darabos egyszerű lovacskát ábrázoló kép meg sosem megy....
Hiába engem mindig a nagyok dolgai érdekelnek:)
Versből se a rövid mondókákat kedvelem hanem a jó hosszúakat, kedvencem a Bóbita, de tudom az Altatót és a 3 királyokat is. Nem is tudom lehet neki kéne állnom a Walesi bárdoknak? Vagy a János vitéznek:)

1 megjegyzés:

Dokik írta...

Aztamindenit:-))) Nem semmi! Nagyon kis ugyes az Anna, hiaba, okos kis fejet ororkolt a szuloktol :-)))