2010. október 15., péntek

Flolám

Múlt héten csütörtökön megszületett a kis hugom Flola. Amig a papa is bennt volt a korházban a Tamással voltam.
Már nagyon vártam őt, és születése napján meg is látogattam, megfogtam és simogattam.
Pár napig a kórházban kellett maradnia Mimivel, de minden nap elmentünk meglátogattuk őket, kaptam kis vajat, tologattam Flolat
A nap többi részében játszó tereztunk, Gigi mamánál voltunk, boltba mentünk...Nagyon ügyesek voltunk a papával.

Most már itthon vannak, Flola a bölcsöjében alszik. Nem sír sokat, szopizik , már a játszóra is lejött velünk.
Éjjel a Mimivel alszik hogy engem ne zavarjon.
Aranyos baba. És keptam tőle egy "puha Flolat" ami egy igen szép baba, ás nagyon jó vele játszani.

Mimi még sokszor nem ér rá Flola miatt, de ügyesen olvasok, játszok, mesét nézek addig, meg Mimi is mindig olvas mesét amíg szopizik Flola.

Íme néhány kép az én Flólámról








2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Gratulálok a pici Flórához. Jó egészséget nektek, sok tejecskét.
Sok puszi

Dokik írta...

Jajj de nagyon kis tunderkek a kepeken:-))))Korbealltuk a monitort (Fonyesz, Hugom, Ocsem es En) es itt gyonyorkodtunk Bennuk:-) A tobbiek egyontetuen megszavaztak, hogy Anna kikopott Mimi, szerintem kettotok kevereke:-)nagyon szep. Floran meg nem latjuk:-) Remelem jol vagytok, sokat gondolok Ratok! Sok puszi!!!!