2011. május 24., kedd

élet pelus nélkül

Én már nem vagyok kicsi, már nagy vagyok! Mondom mostanában a néniknek akik mondják, milyen aranyos kislány vagyok.
És vannak dolgok amikben már valóban úgy is viselkedek, mint a nagyok....
ilyen pl , hogy már nem hordok pelust, se nappal, se éjjel, se kinn se benn. Vett a Mimi nekem takarót, gumilepedőt(aminek még csak egyszer vettük hasznát), volt egy pizsamám, így hát belevágtunk, és én nagyon élvezem, pont mint a nagyok.
Napközben meg bárhol vagyok, szólok, és vagy fánál, vagy wc-be pisilek, kakilok.
A másik amiben olyan vagyok mint a nagyok( a szövegemen kívül) hogy egyedül megyek le-fel minden lépcsőn, mozgólécsőn....és ha kell a kisbabakocsimat is leviszem , mint az anyukák:)

Mostanában szinte egész nap kinn vagyunk, buborékokat eregetünk, sütemény kiállítást csinálok a homokban, hintázok( a nagyhintán is), csúszdázok és rosszalkodok. Ha pedig benn vagyunk, mesét nézek, kirakózok, táncolok, rajzolok.
Jártam egy érdekes helyen is: Aquincumban, a Florarián, ahonnan ugyan rögtön haza akartam menni, de végül igen jól éreztem magam, agyagoztam, karkötőt készítettünk, olvastam és rengeteget rohangáltam.




Nincsenek megjegyzések: