2012. január 5., csütörtök

Új év

Mici Mickiék is ünneplik, én is ünnepeltem, és mivel ilyenkor fogadalmat szokás tenni én megfogadam újra jelentkezem életem fontos eseményeivel.
Mostanában sajnos leginkább a különböző fülész orvosokról mesélhetnék, akik belenéznek az orromba, a fülembe, a számba, és adnak matricát, de azért jó dolgok is történnek.
Volt például a karácsony, amit nagyon vártam, lakláncot és egy hozzá hasonló hampántot kértem az angyaloktól, akik el is jöttek hozzánk szenteste és elhozták amit kértem, ls még sok mást is: egy gyönyörű karácsonyfát, sok kis angyalt, anygyalszárnyat, bőröndöt, tárolót, tollat , ceruzást hogy alkothassak, és egy matrojska babát amivel valóra vált egy régi álmom.
Aztán volt téli szünet is, nem kellett oviba menni, így rengeteg Mici Mickit es Belle-t nézhettem, és voltunk megnézni a korcsolya pályát, a fényeket a városban. Szilveszterre sajnos újra fájt a fülem, de nagyon kedves doktorbácsihoz vitt a papa, és bár lázam is volt, benéztem egy házibuliba, ahol világító pálcákkal játszottunk, meg lufiztunk. Új év napját itthon töltöttük.
Azóta nehézkesen indulva de megkezdődtek az ovis napok, ahol a házikó jelem, a kék csoport, a barátaim és az ovonénik már nagyon vártak.
Ma csütörtök van, egy hónap kihagyás után ujra néptánc. Nah meg persye utána krumplizás:)


Néhány fotót is mutatok, hogy lássátok mekkora lettem!





Nincsenek megjegyzések: