2009. január 10., szombat

Hideg szombati nap



Ma már reggel 7kor kidobott az ágy, aminek a szüleim nem igen örültek, mivel a papa buliban volt -céges buli ahol kapott egy nagyon klassz órát, mert még soha nem késett-este, a mama pedig meg igen almos volt....de mit volt mit tenni én nem tudtam már aludni.
A korai kelés ellenére nem igen akartam délelőtt aludni, és még délután is csak egy órát sikerült.
De nem voltam ettől nyűgös, szépen játszottam sőt kanállal is ettem pár falatot.
Sajnos annyira hideg van hogy nem tudtunk kimenni, főleg mivel a mama még nagyon köhög és a papa is szedi még a gyógyszert.
Én nem lettem betegebb az orrom néha eldugul, és párat köhögtem is, de jól vagyok.

Ma is sokat játszottam a mostani két kedvenc játékommal-merthogy már nem csak a pillangó a kedvencem, hanem a búgócsiga is!-és persze köpködtem megállás nélkül.
Valahogy ma megint nem volt kedvem tápszert inni így ma még alig ettem de tervezem hogy vacsira sokat eszem.

Jók ezek a napok hogy a papa is itthon van. Persze az nem jó ha beteg, de az igen hogy igen sokat mókázunk együtt! Ő a legszuperebb apuka a világon!





3 megjegyzés:

Eszter írta...

Gyors jobbulást nektek! Minél hamarabb gyógyuljatok meg!
Nagyon édes vagy Annácska, nekem a fürcsis képen tetszel a legjobban!
Tamara hol szereztetek be búgócsigát? És milyen pontosan? Gyerekkoromban nekem is volt, igazi régi, fém, és nagyon imádtam - Glóriánnak is szeretnék, de nem nagyon láttam eddig sehol.

mayertimi írta...

Sziasztok!

Jobbulást mindenkinek. Engem is érdekelne a bugócsiga lelőhelye :-)
Szerintem is nagyon édes Anna baba.
Egy picit most nem árt hanyagolni a sétát, bár én inkább meg sem szólalok, mert Blanka 1 hónapja végig bömbölte a sétát aztóa nem voltam vele babakocsizni. Egyszerűen utál hidegben lenni. Ez van! De most tényleg elég hideg van, és mínuszokban nem is ajánlatos babakocsizni, meg elég nagy smog van. Pusszancs

Mimi írta...

Sziasztok! Abugocsiga fem, mint a regiek. Hogy hol nem tudom, kapta, es szerintem noverem Nemetorszagban vette.
De nekem ugy remlik inkabb ilyen ertelmesebb kirakodo vasarokan kaphato, de ez is edes:http://www.pagony.hu/index.php?page=20&option=product&id=10014, na de ez igazi talp nelkuli:http://www.jatekanno.hu/index.php?t=sd&code=645883

ja es mar meggyogyultunk eleg jol, koszonjuk