2009. január 18., vasárnap

Mozgalmas napok

Ismét el vagyok maradva a beszámolóimmal , de azért megpróbálom sorra összeszedni mi történt az elmúlt héten.
Hétfőn elvittek a szüleim a doktor nénihez, mert hogy én is köhögtem kicsit és mivel ők betegek voltak jobban látták ha megnéz a doktor.
Szerencsére semmit nem talált bár mondta az orromat szívni kell, meg ihatok köpetőt( amit én mindig kiköptem), amúgy meg megdicsért, de nem akarta elhinni hogy én már mászok. 6, 5 kg-nak mért.
Kedden még itthon volt a papa, így a mama kicsit elment a városba, viszont addig eljött a nagyi.
Ezen a napon tanultam meg klattyogni a nyelvemmel , és már okosan használtam a pápát!
integetek
Sőt annyira tetszik, hogy ilyenkor agyon vissza puszilnak, dicsérnek, hogy szinte megállás nélkül integetek( igaz az is magyarázza hogy azt még nem tudom, hogy ez az integetés és akkor kell mutatni, ha jön valaki, vagy megy, van én megyek valahova).
Szerdán a papa már dolgozott, mi pedig egész nap itthon voltunk, mert annyira jegesek voltak az utak, hogy nem mertünk kimenni.
Csütörtökön Emmáékhoz mentünk el. Nagyon jó volt, csupa érdekes játékai és könyvei vannak, csak sajnos ő nem akart velem játszani, pedig csak kicsit húztam meg a haját.
Pénteken pedig a keresztmamám jött, akit a keresztelőm óta nem is láttam.
Olyan jó hogy itt volt! Kár hogy csak ilyen ritkán látom, mert nagyon kedves lány és mókás is!
Kaptam tőle egy kutyust aminek ay orrát ha megnyomom énekel meg világít.
Nagyon megdicsért, hogy milyen ügyes vagyok és mosolygós és kedves....
Aztán a keresztpapa is feljött na akkor láthatta hogy nem csak nevetni tudok.
Mostanában ha meglátom a Csabát valahogy sírnom kell, de nagyon.....
De azért nagyon jó volt ez a nap is.

Most pedig hétvége van. Itthon vagyunk, jókat játszunk, és mókázunk.
Csak az alvás megy nagyon nehezen, sokat sírok, sőt üvöltök, és ennek a mamáék nem örülnek.
Viszont mostanában kanállal is eszem , mert a mama rájött,hogy én a darabosabb dolgokat szeretem, így ettem már rízst és korpát gyümölccsel. Csak zöldségek ne lennének a földön.....

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Te egy nagyon ügyes kisbogárka vagy Anna. Anyucikádék biztos nagyon büszkék rád, hogy ilyen szépen és hamar tanulsz meg dolgokat. Gratulálunk neked. Az alvás remélem majd rendeződik.
Puszika