2009. április 9., csütörtök

Napsütéses napok

Nyitni kék, fütyüli,
nyitni kék,
szívnek és tavasznak
nyílni kék!

Napok óta ezeket a sorokat ismételjük a mamával ebben a hirtelen jött de nagyon várt tavaszi napsütésben.
Igazából azért nem jelentkeztem jó ideje, mert ritkán vagyunk idebenn.
Járunk sokat a játszótérre, tornázni, és találkozunk sok sok emberrel:)
Voltunk a Ligetben, Mártiéknál, szalonnasütésen Pátyon, sétáltunk Emmáékkal, volt apanap míg mama iskolában volt, voltam gyerek megőrzőben míg mama tornázott, kaptam pöttyös labdát.....
Sok minden történt mégis a legfontosabb tegnap: megtettem 3 lépést kapaszkodás nélkül többször is!!!!!!!!!! igaz ebben semmi nehézség nincs, de úgy örült neki mindenki gondoltam megismétlem sokszor:)
Felvétel nem készült róla mert váratlanul jött, most meg már mindenkinek természetes, hogy járok:)
Amúgy számolt már ezzel a mama, mert ha a játszótéren vagyunk szerzek valamit amit tolni lehet és azt tologatva mindenhova eljutok.
Amúgy is sokat sétálok, a papa elé a pályára, a játszótérre, a parkban....mindenhol.

Voltak azért rossz napjaim, sok sírással, csak a mama kezében, de elnézték nekem, mert jön a fogam, és az fájdogált picit.
Az étvágyam javulni látszik, igaz még mindig nem eszem meg 3 bébiétel fajtánál többet, és még mindig a fél üveg a max, de már nincs cirkusz közben.
Sőt mivel 8 hónapos múltam kaptam babapudingot és azt nagyon szeretem:)De továbbra is a túró rudi a nagy kedvenc, és a sonka!

Igazából ha jól emlékszem más igen igen fontos nem történt.
Élvezzük a tavaszt , a napot, a fák virágzását, a szabadságot, a mozgást....








2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Fantörpikus az állóskép :-)) Ilyen ügyes kislányt!!!! Gratulálok az első pár lépéshez. Szerintem videot is tehetsz fel róla, én legalábbis örülni fogok neki :-))
Puszi nektek!

Mimi írta...

Koszonjuk! PAromat megkerem keszitsen majd!
Gloriaekat mer nem tudom olvasni:( Nem neztem napokig a blogot es latom jelentkezni kellett volna:( Szerinted meg lehetseges valahogy olvasova valni?