2009. március 29., vasárnap

Játék

Blanka anyukája invitálja mamát egy kis játékra, mait mi sajnos nem tudunk kinek továbbítani, de mama azért benne van.
A játék, a mama 5 kedvenc gyermek és felnőtt könyvének elárulása.
A mama nagyon szeret olvasni, és szokott is mikor hagyom.
MOstanában leginkább nevelési könyveket olvas, meg Norbi könyveit, de pl most a Titkot olvassa előtte a keresztmamitól kapott angol D.S könyvet.
Az 5 gyermek kedvenc: Pöttyös Panni
Édes mostoha
Ha majd 6 éves leszek
Grimm mesék
Öreg néne őzikéje

Felnőtt: Az élet játéka
D.S.A legszebb ajándék
Müller Péter: Örömkönyv
A boldog élet filozófiája
Szilvási: egymás szemében

2 megjegyzés:

manka írta...

Szia Tamara,

jaj de jó, hogy az Egymás szemében-t írtad. Nem egy mai könyv, de nekem is az egyik legkedvesebb könyvélményem és többedszer is elővettem. Én pont annyi idős voltam amikor olvastam mint a szereplők, ( jaj, tényleg az is egy Tamara :) ) és az idő is pont valahogy nyár eleje volt, mint a könyvben, szóval teljesen beleéltem magam. :)
Valamelyik nap olvastam a Blanka blogján Timi listáját könyv ügyben és akkor elgondolkoztam én is magamon, hogy miket írnék be, és ez lett volna az egyik.
Linda ( Prünty )

Viki írta...

Sziasztok!

Én olvaslak Bennetek, bár bevallom, most 1-2 írást be kellett pótolnom.
A héten újra elkezdödött a munkás élet, egyelöre csak 4 órában, szoktatás mondjuk így.
Már nagyon hazavágyom, de ahogy az elsö napon a beosztást elnéztem októberig nem tudok szabit kivenni. Marad egy villámlátogatás, valószinü húsvétkor, de most csak Szombathelyen. Azért remélem május-júnisuban eljutok Pestre is, és élöben is élvezhetem, ahogy Anna szalad.

További szép napokat Nektek! Sokszor ölel: Vikid