2009. május 21., csütörtök

10 hónaposan

Ma lettem 10 hónapos( hogy szalad az idő), így kicsit tisztázzuk a fizikális és egyéb adottságaimat.
Kb 7,5 kg vagyok és 73 cm
A kedvenc elfoglaltságom le fel járkálni egyedül, mindenhol.
A metrón, villamoson, játszótéren mindenkinek integetek-még azoknak is akik nem integetnek vissza-,
Kedvenc ételem az uborka, amit ha kicsenek a hűtőből, addig eszem míg el nem veszik tőlem.
Kedvenc játékom a babám, és a törpök.
Amit tudok még: a kutya azt mondja vau vau( ezt minden alkalommal ha kutyát látok jó hangosan kiabálom) , a malac röfög( én nem tudok ezért egyéb hangot adok ki), igent intek a fejemmel, nemet a kezemmel, nyelvemmel mutatom hogy lefetyeli a cica a tejet, mondom mama, baba( csak valahogy sokszor a mama jut eszembe akkor is ha a babával játszok), enni inni kérek cuppogással, ha valami mást kérek nyújtom akezem ha nem veszik észre kiabálok.
Igen akaratos sokszor hisztis kislány vagyok, de vendégségben jól szoktam vislekedni. szeretem a gyerekeket, és mindenkit( kivéve a bácsikat, főleg a nagypapáimat, és a keresztpapámat. Őket is nagyon szeretm, csak rámjön a sírhatnék ha látom őket), mindenkire mosolygok, főleg mert olyan szépeket mondank rám:)
Egy energiabomba vagyok, jól lefáraztom a szüleimet, de ők pomt így szeretnek.
A papával nagyon jó délutánjaink szoktak lenni, biciklivel elmegyünk e e -zni( hinta) , meg csúzdázni....
A mamával pedig igen sok helyre járunk, de ha itthon maradunk is mindent együtt csinálunk: én adom a ruhát , ő kiteríti, én elsyórom a morzsát ő összeporszívózza.....
Még csak 10 hónapot éltem de abban már most biztos vagyok, az élet szép:)

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Nagyon boldog hófordulót Anna baba! És az tisztán látszik, hogy az életed szép, mert mindig mosolyogsz! Légy mindig ilyen boldog, vidám!
Puszi

u.i: azt már nem is részletezem, hogy mennyire okos és ügyes vagy ... irigykedünk is ezerrel :-))))