2009. október 18., vasárnap

doktoros hét

Sajnos beköszöntött a rossz idő, így a héten sokmindent nem tudtunk csinálni, főleg nem kinn lenni és sétálni, de azért történt egy s más.
Szerdán hirtelen jött ötlettől vezényelve a védőnő behívott minket 15 hós oltásra mondván jövő héten nem lesz ott a doktornő.
Szóval mentünk oltásra, amiből kettő lett. Mindkettőt a karomba kaptam, eléggé fájt de nem sírtam sokat.
9kg nál kicsit több vagyok és a doktornéni sokszorosan megdicsért milyen okos kislány vagyok.
másnapra időpontunk volt a gasztroetologushoz így ismét orvosnál kezdtük a napunkat, ott megvizsgált 2 doktornéni, mindent rendben találtak és ott is meg lettem dícsérve milyen okos vagyok.
A nem evésemre meg annyit mondtak majd elmúlik:) Szüneteltetni kell a kanalas evést és várni ....De a Mimi megnyugodott legalább hogy nem hibázik azzal hogy nem töm meg akaratom ellenére.
Ezen a napon találkozhattam rég nem látott kis barátaimmal is, a két Dorkával, jót játszottunk, eszegettünk, huncutkodtunk.


Ezek voltak a múlt hét legizgalmasabb eseményei.
Szombaton a dédoéknál voltam délután ismét nem aludtam, sőt mostanában este sincs kedvem....

1 megjegyzés:

mayertimi írta...

Mi van veletek? Nagyon eltűnteket!
Puszi
T