2009. október 8., csütörtök

Mindig történik valami

Nem azért nincs hír rólam, mert mert semmi nem történik velem hanem mert annyi minden történik hogy hírt adni sincs időm.
Csak hogy kis ízelítőt adjak mivel töltöm a napjaimat: reggel játszom, tornyot építek, babázok, motorozok, mindent szét pakolok, könyvet nézegetek, utána ha nincs takarítás és teregetés lassan indulunk az utunkra, ami általában a bolt játszótér útvonal, de sokszor valami más: voltunk Weráéknál, Védáéknál, szerdánként Titiékhez járunk, ami azért szuper, mert nagyon szeretek játszani a gyerekekkel.
Már tudom mondani a nevét Natinak, Levinek, Nórinak, Gabinak, Adélnak:)
A játszón pedig ismerem Domit( OMi), Rékát, Nórit( Nóni) Dorkát( Koka), Annát, Csanádot(Anád).
Jókat játszunk, homokozunk, kergetőzünk....
Ebéd után-amit én továbbra sem eszek- alszok, amit mostanában szeretek kihagyni:)
Délután ha nincs program akkor ismét játszó vagy a Papával vagy Mimivel.
Hétvégén vagy elmegyünk a Dunát megnézzük, vagy biciklizünk valamerre: mult szombaton a Csabáéknál kerti partin voltunk, vasárnap a közlekedési múzeumban( mert az állatkertbe nem jutottunk be), hétfőn a ligetben sétáltunk Vikiékkel( Kiki) ahol volt tó és etettem a kacsákat, kedden találkozó volt, szerdán baba mama klúb, ma meg a játszón voltunk ebben a gyönyörű időben.

Aztán voltunk ortopédián, ahol a doktornéni mindent jónak talált, kivéve a csacska ujjaim de azok már csak olyanok maradnak:)
Nagy esésem is volt, leestem a csuszdáról, de szerencsére csak lejött a bőr az arcomon néhány helyről.

Általában nagyon jó kislány vagyok( azt leszámítva hogy nem eszem) : szépen játszok, finoman bánok a kisbabákkal,nem irigykedek, nem verekedek, nem hisztizek sokszor, éjjel egész hosszan alszok,mindenkinek köszönök.... de amikor rosszalkodni támad kedvem csak állok és sikítok( jó hangosan megy), nem fogadok szót, ütögetem az ajtót, kiköpöm az ételt, ledobok mindent a földre, csapkodom a mimit, csakazértsem csinálom meg amit kérnek a szüleim....


Hát ilyen vagyok én: egy tündéri , mosolygós, cserfes, nem evős a maminak sokat segítő angyalka aki gyerekből van:)

Fotót majd később mellékelek!

Nincsenek megjegyzések: