2010. december 25., szombat

Az utolsó ablak

Az elmúlt napokban a legizgalmasabb az volt, mikor este nyitogathattam.
3 kalenderem is volt, egy amit Mimi csinált, kis zsákok dobozok, amikben csatok, Maomao, angyalkák...voltak, és kettő csokis.
Mindig megkerestük melyik szám jön( a 0,2, 3at már ismerem)és tömtem is a csokit a számba.
Tegnap este viszont elfogytak az ablakok, és még annál is nagyobb izgalomban volt részem mint a nyitogatás.

Mire a papával hazajöttünk a sétából, felvettem a flitteres szoknyám, a flitteres bodym, a csillogós cipőm, Flóra is csinos ruhát kapott, papa és Mimi inget vett, és csengettyű szót hallottunk.
A szobába mentünk ahol égett a koszorún mind a 4 gyertya és egy csodálatos karácsonyfa várt minket sok sok ajándékkal.
Innentől véget nem érő ajándék bontásba kezdtem:)
Kaptam egy sütőt,amit a papa készített, poharakat, merőkanalakat, Mimi varrt zöldségeket gyümölcsöket, kaptam könyveket, konorát, varázspálcával, táskát, ékszereket,csillogósokat, harisnyát, ami csillog, azt se tudtam hova nézzek s sok szép ajándék között.
Nagyon szuper este volt, amit Dorával és sült krumplival zártam.

BOLDOG KARÁCSONYT!
) ezerszer kívántam mindenkinek tegnap is ma is)

Nincsenek megjegyzések: