2010. december 25., szombat

Középfül gyulladás

Ez most sajnos nem a Bogyó és Babóca egyik része, hanem velem történt.

Sajnos múlt héten szombaton köhögni kezdtem, estére pedig igen fájt a fülem. Mivel reggelre igen magas lázam volt, és Flóra is már egy ideje betegeskedett ezért papa kihívta az ügyeletet hozzánk.
Flóra csak meg van fázva, de sajnos nekem gyógyszert kell szednem mert a fülem beteg.
Nagyon ordítottam mikor vizsgált a doktor néni, és aznap minden másért is.
Mimiék kérleltek igyak különben korházba kerülök, de én csak nem akartam inni, így rám ültek úgy töltötték belém a teát.
Szerencsére Miminek remek ötlete támadt este, hogy igyunk versenyt a kis kupicából, az nagyon tetszett és végre ittam.
Az ivásnál csak a gyógyszer bevétele volt nagyobb cirkusz, de most már azt is lenyelem hiszti nélkül.
szerencsére már jól vagyok, már csak köhögök és szívni kell az orrom, de már fújni is tudom.
Remélem egyhamar nem leszek újra beteg.

Nincsenek megjegyzések: