2010. december 3., péntek

betemetett a nagy hó

Ismét hullott a hó, amit bentről eddig is igen szépnek találtam, vágytam ki, de amint kiértünk sikítottam, hogy nem akarok, nem szabad bele lépni.
De ma igen bátor voltam, és beleléptem:)
sőt szánkóztam is Dórival.
Hiába, én ilyen óvatosan fedezem fel a világot:)


Még van a télben egy másik félelem forrásom is:a Mikulás. tavaly itt járt nálunk Titato( akkor még így mondtam)és nagyon megijedtem tőle, azóta is csak azt hajtogatom, hogy nem akarom hogy jöjjön.Viszont azt szeretném ha hozna nekem Maomaot.

A karácsonyt viszont nagyon várom. Folyton arról beszélek, énekelek, nyitogatom esténként a kalendert és csodálom a boltokban már felállított karácsonyfákat.
Mind mind úgy csillog, olyan gyönyörű és a lakás is:)

Már csak 22 nap és itt is lesz! De addig még sütünk mézes kalácsot, megnézzük a karácsonyi vásárt, ajándékot készítünk...

Nincsenek megjegyzések: