2008. december 5., péntek

egy igazi angyal

A cím onnan jött, hogy a mamám ma annyiszor mondta ezt nekem, hogy egy kis angyalka vagyok.
talán azért mert bár éjjel felébredtem arra hogy a papa beragasztotta az ablakot, mert süvöltött be a szél, én mégis fél kilencig aludtam.
Vagy tán azért, mert míg a mamáék tornáztak én szótlanul játszottam...
de az is lehet azért mert a mindennapi bevásárlás alatt bár hamar felébredtem, és iszonyat volt a tömeg én mégis csendben nézelődtem.
de leginkább gondolom én azért, mert ma egyedül fürdetett a mama, és én nem ficánkoltam a pelenkázón, nem sírtam öltözésnél, és gyönyörűen ettem a vacsorám.
De mindenek előtt azért, mert a mamám nagyon szeret, így egy angyalnak lát bármit is csinálok.

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Igazi angyalka Anna! És anyukája meg büszke lehet magára, hogy ilyen biztonságban érzi magát még távollétében is, tudja: anyukája mindig megszeretgeti őt és sose hagyja el!

Tündérviola írta...

Nem kétség h Ő egy Igazi AngyalManó!!

Puszi!

mayertimi írta...

Hát persze, hogy egy igazi kis Angyalka vagy Anna baba :-))
Puszi nektek!