2008. december 3., szerda

oltás

Reggelre igen náthás lettem, de hát időpontunk volt a doktornéninél így menni kellett, és nátha ide vagy oda, meg is kaptam az oltást.
igen ügyes voltam, nem is sírtam, sikkangattam a doktornéninek, bemutattam, hogy tudok fordulni.

6 kg lettem, a hosszamat nem mérte, de a papa úgy látta nem nőttem semmit sem.

Szerencsére lázam nem lett és igen jó kislány voltam itthon is.

Papa megint hamar hazajött, olvasott nekem mesét, játszottunk.

Mama talált egy ételt amit megeszem: répa almával, eddig csak almát és barackot ettem, de ez is nagyon finom.

Kedvenc játékom mostanában a pillangón kívül a rágókám, mert jön a fogam és ezt jól be tudom gyömöszölni a számba. De a sárga kockám, a tükrös, csörgő is nagyon jó játék hosszassan forgatom és szopogatom, és a könyveimet is újra meg újra átlapoyom.
Annyira örülök hogy a szüleim ilyen szép játékokat adnak nekem mindig.
Nagyon szerencsés kislány vagyok, hogy a mama és a papa a szüleim! Úgy szeretem őket!

A járókámban már néha kicsi a hely mert percek alatt körbejárom az egészet, de azért szeretek ott játszani,de a földön is jó, mert ott van bőven helyem tolatni, forogni.

Ma az evéssel sem volt gond, és vacsoráztam is.

Már csak 21 nap karácsonyig!
Jó készülődést mindenkinek!

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Jobbulást Anna! Egyre csak ámulok: milyen ügyes vagy: fordulás, tolatás...
Sok szép játékod van és nemsokára itt a Jézuska, aki biztos hoz még neked szép dolgokat!

Mimi írta...

Eszter: nalunk a Jezuska nem hoz nagy es sok dolgot, kicsi es kedveset hoz:)
Egy zenelo felhuzos nyuszit es egy babakozsira is akaszthato kis textilkonyvet:)

mayertimi írta...

Sziasztok Leányok!
Anna, hogy Te milyen ügyes vagy! Blanka holnap után lesz 5 hónapos de még csak tegnap fordult meg magától! Csak így tovább. Olvastam, hogy nem is sírtál az oltásnál. Hát elárulok egy titkot, a lányok sokkal bátrabbak mint a fiúk, mert mikor mi is ott voltunk a fiúk mind sírtak, de Blancika is csak akkor mikor már túl voltunk rajta és csak ilyen pici rövidet. :-)) u.i.: elköltöztünk a blogunkról az új blogunk itt van a bloggeren, megtalálsz ha ránk kattintasz! Puszi