2008. december 24., szerda

A meglepetések napja

Reggel miután felébredtem valami nagyon gyönyörű látvány fogadott, éjjel angyalok jártak nálunk és egy csodás, csillogó villogó fát hoztak sok szép ajándékkal alatta.

De mivel kis családunk is angyalkodással készült, nem volt idő ajándékot bontani, öltöztünk, és mentünk a buszhoz, amivel Fehérváron át Mórra mentünk a nagyiékhoz, ahol már mindenki más ott volt.
Volt nagy meglepetés, mindenki örült hogy végül mi is lementünk, hogy együtt ünnepeljen a család.
Ebéd után nem aludtam hanem délután elmentünk a pásztorjátékra és ott aludtam egy picit kendőben, hazaérve ünneplőbe öltöztünk, és vártuk a hívó csengőszót, hát a szám is tátva maradt, olyan gyönyörű látvány fogadott minket a szobába lépve- JAJJ DE POMPÁS FA-imátkozás közben én egy képeslapot kaparítottam meg magamnak, így mindenem tiszta tinta lett, az új ruhám is.








Gyors tisztálkodás után jöhetett az ajándék bontás, ami elég sokáig tartott, mert rengeteg ajándékot hozott a Jézuska.
Jó volt, hogy mindenki együtt ünnepelhetett.
Nekem nem is jött álom a szememre, így én még vacsora közben is a nagyokkal voltam, de aztán aludtam 6ig, mint a bunda!


Mindenkinek aki olvassa a blogomat: áldott, békés karácsonyt kívánunk:Anna, papa, mama

Nincsenek megjegyzések: