2008. december 2., kedd

sajtos stangli

Jajj hát ez egy jó nap volt.
Reggel jó sokáig aludtam( Mint mostanában mindig) aztán reggeli után összekaptuk magunkat, és nagy útra indultunk, először énekelni mentünk, aztán a mama tornázott addig én játszottam egy kislánnyal.

Hazafele bementünk a karácsonyi vásárba, ahol találkoztam a Mikulással, kaptam tőle szaloncukrot, amit elhoztunk a papának. És jöttek a nénik és lefotóztak engem a Mikulással, akinek igazi volt a szakálla.
Sajnos eleredt az eső, így hazajöttünk.

Este elcsentem a mama tányérját amin egy igen finom illatú, érdekes dolog volt, megnyaltam és finom is!
de sajnos mire odanéztem már nem volt ott, mama elvette mert az étel nem játék én meg még nem ehetek ilyent.

Megint elaludtam vacsora nélkül, és estére náthás is lettem.


Remélem hamar meggyógyulok!


1 megjegyzés:

Eszter írta...

Látod milyen hamar eljön az idő amikor majd már dugdosnod kell az ételt előle és nem azon aggódni, hogy már megint alig eszik valamit :-)!