2008. december 1., hétfő

ringatom a popóm

Ismét van egy új tudományom, térden állva ringatom a popsim, és ez mindenkinek nagyon tetszik, de igazából nekem is, így szívesen is csinálom és még dícsérnek is:)

Ma a mamával sétáltunk egyet, mert igen szépen sütött a nap, és elmentünk egy turkálóba, ahol rengeteg volt az ember, így hamar el is jöttünk, és pár bolt után hazajöttünk.
Jó volt mert a papa elég korán itthon volt már , így sokat tudtunk mókázni.
Csak sajnos igen hamar elfáradtam mert nem volt kedvem aludni délután, így este kidőltem a sorból vacsora nélkül.

Ma egy új dologgal is megismerkedtem.
Kaptam egz adventi kalndáriumot a nagymamámtól, amiben 24 napon át minden napra jut egy kis mese.
Nagyon szép:

A mama pedig a papának készített egyet, kis zsákok ami minden napra rejt valamit.

24 nap és karácsony!

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Nagyon ügyes vagy Anna, az adventi naptárod pedig gyönyörű!!!