2009. február 23., hétfő

10 szó

Egy blogolós játékra kaptunk meghívást Blanka anyukájától. Játékszabály: a megadott 10 szóról leírni, hogy mit jelentenek nekem.
A 10 szó:
-hivatás: anyának lenni, feleségnek lenni, embernek lenni(foglalkozásbeli hivatásom nincs, de akármilyen munkám volt eddig életemben hivatásomnak éreztem. Német, szociológia szakon végeztem, de nem dolgoztam sosem ezekkel és nem is baj ha nem fogok. Az álom foglalkozás a bölcsis néni számomra)
-gyerek: a minden, amig nem volt saját is állandóan gyerekek közelében akartam lenni, van 5 testvérem, baby sytterkedtem. Most minden nap megadatik nekem ez az öröm. Annyira csodás teremtmények, tőlük tanulhatunk a legtöbbet.
-házasság:örök, felbonthatatlan, kötelék, támasz, áldozatokkal jár de a legnagyobb kincs ami az életemben jelen lehet, főleg mivel a férjem egy csupaszív férfi
-otthon:szeretem, csinosítgatom, szeretek haza jönni, itthon lenni, és mindent otthonná varázsolni ahova visz a sors
-hobbi: hm, mostanság nincs, amúgy olvasás, színház, ének, kézműveskedés, bicikli , kirándulás
-TV:nincs
-utazás:sajna nincs miből:(
-pénz:az sincs, de próbálunk élni a kevésből ami van, de mivel így nőttem fel nem új ez a művészet számomra
-halál:nem félek tőle
-hagyomány: leginkább az ünnepek kapcsán hoztam otthonról hagyományokat, amit szeretnék a mi kis családunkban is megtartani

Nincsenek megjegyzések: