2009. február 28., szombat

Anna kér, Anna kap

A mama csak ámult és bámult, mikor reggel 7kor felkeltem-ennek nem örült-és mikor kivitt a szobából, had aludjon a papa, akkor meglátva a buborékfújómat , kezembe vettem , mutattam neki, nyögtem egyet, majd fújtam.
A mama szuper mód egértette szeretném ha fújna nekem buborékot.
Így kérek én.

És kapok is! Nem csak buborékot, hanem kaptam szép kis ruhákat egy kislánytól, aki már kinőtte őket, igen csini leszek majd:)


Ma a Tilda itt volt nálunk, sokat játszott velem, meg sétáltunk le föl a lakásban, nagyon jó volt!
A mamát pedig nagyon megörvendeztettem hogy most hogy fizikailag most kicsit nem gyúrok új tudásra az elmém villogtatom, és mikor a mama kérdi: hol a mama orra? én megfogom az orrát
És ő ennek úgy örül, hogy én is boldog leszek és tapsolni kezdek.

Nincsenek megjegyzések: