2009. február 10., kedd

2 fél fog és szüntelen állás



Röviden így jellemezhető az elmúlt időszak.
Kibújt az alsó két fogam félig és egész nap állnék. Hogy mikor álltam fel először vissza sem tudunk emlékezni a mamáékkal, mert már annyira természetes, hogy állok.
Viszont amíg Móron voltam a nagyiéknál akkor jöttem rá állva sokkal jobb, így azóta egész napos programom, hogy odamászok a mama lábához, asztalhoz, .....mindenhez a legkisebb "kiemelkedés" is elegendő és felállok.
Szóval a mamának egy perc nyugta sincs. Nagyot még csak egyszer estem, általában időben elkapnak, vagy sikerül fenékre, tenyérre érkeznem.
A két fogacska egyike még Móron bújt ki, a másik ma.
Nem vagyok ettől különösen hisztis vagy nyűgös, jól viselem, bár a mama sokat könnyít rajtam a vibrucollal, a camomillaval, meg a kenőccsel. Csak még meg kell tanulnom most már nem rághatok csak úgy mindent, ma is kétszer óriási sírás lett mert ráharaptam a műanyagra és az biza fájt.

Móron jó volt, sokat tologattak a napsütésben, játszottak velem, a nagyi finomakat főzött....

Várjuk a mamával a jobb időt és az inflenzajárvány végét, hogy mehessünk sok sok helyre, addig meg marad a villám mászás és az állás:)

itt még csak egy fogam volt:

kisruhában:

2 megjegyzés:

mayertimi írta...

Gratula a fogacskákhoz!
Olyan édes vagy abban csini ruciban Annácska.

Eszter írta...

Csak ámulunk és bámulunk Anna ügyességén! És nagy gratula fogakhoz is!
Glória&Eszter