2009. február 16., hétfő

Első koncert

Ma a mamával Adéllal és az ő anyukájával koncertre mentünk a Művészetek Palotájába.Nagyon szép hely és érdekes volt a babakoncert is.
Fuvolával és fagottal játszott 2 lány nekünk és rengeteg baba volt.
Jól viselkedtem bár igazán annak örültem mikor vége lett és lehetett ismerkedni a babákkal:)

A koncert után megleptük a papát és meglátogattuk őt a munkahelyén, mindenkinek bemutatott, kicsit gépeltem, megebédeltem és jöttünk haza.

Itthon bepótoltam az elmaradt játékot, majd sikerült a fejemnek beszorulni a széknél, de nem sokat sírtam miatta.
Este nagyon jól mulattam, ittam pohárból, persze folyt mindenhova, de akkor is, jó érzés volt úgy inni mint a nagyok.

3 megjegyzés:

Eszter írta...

ÓÓÓ de kár, hogy nem láttalak titeket! Mi is ottvoltunk :-)! Összefuthattunk volna! Talán legközelebb.

Mimi írta...

pedig direkt lestelek, mert olvastam hogy ti multkor is voltatok.
megzunk marc 2an is.
jobban figyelek majd.
ti ultetek, nem?

Eszter írta...

igen a bal szélen talán az utolsó előtti sorban...mire bejutunk a szőnyegen már sosincs hely. Márc 2-án most nem megyünk, mert elutazunk, de utána mindenképpen :-)