2009. március 6., péntek

Egy igen mozgamas hét

Ezen a héten elég sok minden történt velünk.
Hétfőn a második babakoncerten vettünk részt amin most gitárral és fuvolával adtak elő szép zenét, szép volt és jókat ismerkedtem még bulátát is sikerült egy anyukától kunyerálnom:)
A koncert után pedig nem haza jöttünk, hanem Dorikáékhoz látogattunk el, mert már jó ideje nem találkoztuk. Idő közben ő is igen kis mozgékony lett. Sokat nem játszottunk mert ebéd idő lett, meg ő ment aludni, de nagyon jól éreztük a mamával magunkat!
Miután hazajöttünk, kaptam egy meglepetést:egy új hordozót! Mei tai a neve és nagyon kényelmes! Egy ismerősünk varrta és naggyon szupi lett!



Kedden Tamással és a mamával turkáló körútra indultunk, amit én nem igen élveztem de szerencsére talált a Tamás amit akart így jött a jól megérdemelt ebéd és jöttünk haza! Délután a mamával tevékenykedtünk a konyhában.

Szerdán hirtelen oltásra kellett menni, mert végre megjött az oltóanyag, meg is mértek és váltig bizonygatják, híznom kéne, mert csak 6700gr vagyok, és 67cm, így a mama azóta még inkább töm mindennel, meg kaptam vasat is.
Az oltásnál kicsit sírtam de nem volt vészes és minden tudományom megmutattam a doktor néninek, aki olyan vicceset kérdezett, mozgok e eleget?Hát a mama szerint több mint eleget. Kaptam is igazi kiscipőt mert állandóan csak szaladnék:)

Csütörtökön megint látogatóba mentünk, jó sokat kellett utazni de nagyon jó volt! Leánál voltunk és nagyon szuper játékai vannak!Mamáék nagyot beszélgettek, csak sajnos el kellett jönni mert délután meg a nagypapa szülinapját is ünnepeltük.Ott nem volt annzira jó kedvem, álmos voltam, fáradt volta, átázott a pelusom és egy percre nem hagytak békén( mindig valaki akar tőlem valamit ésfolíton csak beszélnek hozzám).De aztán hazafele aludtam egyet a mamán.

Mára szabad napot vettünk ki a mamával és itthon teszünk veszünk.
Nem baj, mert hiányoztak már a játékaim! A búgócsiga mellett most a nagy kedvencem a micimackós kislabdám, amit a nagyi hozott nekem Svédországból amikor még ici pici voltam.

Hétvégére a mamáék kirándulást terveznek, remélem szép idő lez és megyünk!!!

A héten sok finom új ételt is ettemÉ rakott krumplit, tojás sárgát, sajtot(nem izlett) , túrót, sonkás kenyeret.
És a mama olyan kedves volt annyi húslevest főzött hogy minden napra jutott:)


néhány kép:






Nincsenek megjegyzések: