2009. március 21., szombat

Ezen a héten

Hétfőn találkozón voltunk a mamával Védáéknál, nagyon jól éreztük magunkat, én szinte végig fel-alá sétáltam, jól el is fáradtam így hazafele aludtam másfél órát, ami nálam rekord:)

Kedden: délelőtt almás pitét sütöttünk a papának, utána a mama tornázni ment én meg vele, csak én nem tornáztam hanem a gyerekmegőrzőben játszottam. Még kicsit új volt a hely, de annyi játék van ott, hogy szerintem meg fogom kedvelni!

Szerdán itthon voltunk és sajnos egészen sírós kedvem volt.
Éjszaka lázas lettem és tiszta takony.

Csütörtökön orrszívással telt a nap, de a kedvem a régi, sajnos az étvágyam is, e miatt a mamám sokszor mérges rám- igaza is van, mert bosszantó lehet hogy semmit nem eszek, de akkor is, én nem akarom megenni a bébi ételeket-.
Sajnos óriási a szél így kimozdulni nem tudtunk.

Pénteken itthon voltunk, már kevesebb orrszívással, óriási spenót kiköpéssel, és délután a papával mókázva , mert a mama tornázni ment.

Szombaton 8 hónapos lettem és ehhez méltóan szinte egész délután kapaszkodás nélkül álltam.
Délelőtt a papával nagyot csavarogtunk, HÉVvel utaztunk, vásároltunk, majd a mamával találkoztunk és úgy jöttünk haza.


fotókat is csatolunk majd, csak egyenlőre még válogatni kell!





4 megjegyzés:

Eszter írta...

Mielőbbi gyógyulást a kis Annának, és boldog hófordulót!
Te hogy csinálod az almás pitét? Szívesen meglepném vele én is a férjemet!

Mimi írta...

Eszter: ez kicsit Norbi es sima keverek. VAgyis nem feher lisztbol volt hanem rozsliszt nem cukor hanem szolocukor.
Amugy en a mindmegette oldalt hasznalom receptekhez.Illetve magam krealom igy aranyokat nem tudok mondani. Az almat meg lereszeltem megdinszteltem ki fahejjal es ennyi.
Anna mar szinte teljesen meggyogyult szerintem csak natha volt.
Most en vagyok kicsit kehes:(

mayertimi írta...

Szia Tamara!
Nagyon cuki Anna a túrórudival :-) Mi még nem mertünk ilyennel próbálkozni a csoki miatt. Bár ebben a sok bébiételben is van cukor, úgyhogy lehet, hogy majd megkóstizzuk.

Mimi írta...

Timi:annyi mindenben van cukor, de amúgy a csoki részét le szoktam én enni és ált norbi rudit veszek az cukor mentes.