2009. március 13., péntek

rég

Ugyan mostanában senki nem ír nekünk de azért reméljük olvasnak minket, így ismét beszámolok egy két eseményről.

Rég adtam hírt magamról, mert úgy elrepülnek a napok, hogy a végén nincs idő írni.
Igazából nagy újdonságok nem voltak mostanság az életemben.
De lássuk mégis mi is volt a héten.
A legfontossabb:tegnap megkaptam életem első igazi cipőjét, amire mama szerint azért van szükség, mert zokniban nem lehet akárhol, mindenhol sétálni, márpedig én mindig mindenhol csak menni és szaladni akarok, így nekiállt keresgélni a neten hol lehet ilyen ici pici cipőt kapni. Talált is egy siesta boltot ahol épp egy darab kicsi cipőcske volt -mama legnagyobb örömére fél aron- így gyorsan megvettük.
büszkén az új cipőben

A cipőn kívül kaptam a héten egy állatos mesekönyvet is, amit igennagyon szeretek nézegetni, a kedvencem a bárány és a tehén, ezeket meg is ismerem és ha mama mondja keressem meg hol a tehén addig addig lapozgatok míg megtalálom.
Ilyenkor a mama nagyon megdicsér.
A bárány pedig azt mondja "be".Ezt tudtam is mondani két napig , hogy be azóta ugyan de lett belőle, de a mamának a papának és az Orsinak megmutattam a tudományom, így van tanu rá hogy nem a mamám őrült meg hogy ezt állítja!
Szóval Tekla az én szívemhez is közel állnak a bárányok!:)


Az evés terén egyre rosszabbul állok, pedig mióta a védőnő szerint híznom kéne a mama mindent megtesz hogy egyek, nekem mégsem kell semmi, csak sonka és vajas kenyér....
Főzeléket akar elém tuszkolni de nekem az nem kell, a tápot és tejpépet meg kezdem igen unni , így sajnos szinte minden nap kiborítom a mamámat a nem evésemmel:(
Sajnálom de tényleg nem ízlik és időm sincs enni, muszáj mennem, szaladnom, és egész nap dumálnom:)
De azért jó kislány vagyok, csak úgy alakult az evés és az alvás nem az én kedvenceim közé tartozik....

A héten megint találkoztam kedves baba társaimmal: Levivel, Emmával, Dorával, Adéllal, Zsoltival, Szonjával, Emesével. Igaz amíg a szökőkútnál voltunk én nagyon nem éreztem jól magam, remegtem a félelemtől, de amint máshová mentünk minden szuper volt, főleg mert óriási hely volt szaladni!
Jövő héten megint találozunk!

7 megjegyzés:

Eszter írta...

Mi szorgalmasan olvasunk titeket, és csak ámulunk mennyit fejlődik napról napra a kis Anna!!!
Sok puszi!

mayertimi írta...

Sziasztok!
Mi is mindig olvasunk Benneteket! Nagyon ügyes Anna, mint már 100x írtam, hipergyorsan fejlődik. Nagyon ügyes. Vigyázzatok rá! Az evésen ne akadj ki, ha hízik akár milyen picikét az elég lesz. Ennyi mozgás mellett, tényleg nincs ideje enni :-)) És duci sem lehet :-)) Ugye Anna?
Sok-sok puszi!

Mimi írta...

koszi lanyok!
en is mindig olvaslak titeket es varommikor lesz uj bejegyzes! Azert Gloria es Blanka is nagyon ugyes! jo lenne mar talizni....

kimini írta...

Szia!
Véletlenül találtam rá a blogodra, nekem van 1, 9 hónapos lányom. Kb. 5 hónapós kora óta rossz lett az étvágya, sokszor azt hittem, hogy éhen fog halni, kb 1,5 hónapja használjuk a béres cseppet és a multivitamint, azóta havi 500 gr hízásunk meglett, és az étvágya a 3x-ra nőt.

Ha van kérdésed szívesen válaszook
Szia
gy

Mimi írta...

KIm!
Ezt jo olvasni!
Akkor tenyleg jo a beres! NEkem a vedono mondta probalkozzak azzal de meg nem vette, akkor veszek. Abbol van valami kuln gyereknek valo vagy csak az adagolas mas?
KOszonom hogy irtal!

kimini írta...

van szemelyes elerhetoseged, mert elmondanam, hogy kell etetni,(milelott elkezded, van egy taktika) nekunk bevalt, irj ide kimini.kim@gmail.com

mayertimi írta...

Szia Tamara!
Próbálkoztok már a Béres cseppel? Majd írd meg a tapasztalataidat!

Puszi