2008. november 26., szerda

Az új helyen

Mama megelégelte a freeblogot és keresett valami szebbet, jobban kezelhetőt. Nem keresgélt sokáig, mert igen megtetszett neki Eliot blogja, így lett nekem is bloggerem.

Ma elvitt a mama a rendelőbe hogy utána járjon mi lehet az oka, hogy nem eszem, de nagy sikerrel nem járt, mert a doktornéni szabadságon van, így a tanácsadást csak a védőnő tartotta, ő meg...na hagyjuk.
Szóval magyarázatot ugyan nem kapott a mama, de elvileg nincs szájpenészem, és jó színben vagyok.
De biztos ami biztos oltás előtt is rákérdez majd a mama, mi lehet ez.
Mondjuk ma kevésszer ettem, de legalább hiszti nélkül, és nem olyan keveset.
Ittam sok baracklét , ettem almát, sütőtököt( nem annyira ízlik ez sem)na meg persze tápit.

Ma gyönyörűen sütött a nap, így a mama megmosta a hálószobán az ablakot, és kitakarított mindent, én meg addig nagyon jó kislány voltam, egyedül eljátszottam a járókában.

5 megjegyzés:

mayertimi írta...

Szia, az előbb írtam egy megjegyzést, de nem ment el ... vagy igen?
Timi

mayertimi írta...

Most már biztos, hogy nem ment el az előző ... na mindegy akkor újra írom. Szóval örülök, hogy megléptétek a Bloggerre való átköltözést, mert szerintem is jobb oldal. Én is nagyon töröm a fejem ezen. A másik pedig, hogy amíg Annának nincs baj a súlyával ne igedesítsd magad azon, hogy nem egy nagy evő. Vannak babák akik nem szeretnek enni. A férjem is ilyne volt, és a mai napig az! :-) Bár azért reménykedem, hogy Annácskának megjön az étvágya a finom főzelékekre és gyümikre :-)
Timi

Mimi írta...

Aranyos vagy!
orulok hogy olvastok minket!
ez a hajszin uj?
megprobalok a nem evesen nem aggodni, de mar eleg durvan nem eszik, tegnap este 50et evett, es vegig aludta az ejjszakat,ugy latszik az elmult 4 honapban jol lakott egy idore:)
szep napot nektek!

mayertimi írta...

Szia!
Nem kell, mert csak idegesíted magad. Ha 50ml-vel jól lakik és végig is alussza az éjszakát, akkor nincs gond. Egyébként este kevesebbet esznek a babák, ezt én már megfigyeltem. Végülis így normális, nem pakolják annyira tele a pocakjukat.
Az én hajszínem? Nem új :-) Mindig ilyen szőke vagyok, csak a képen lehet, hogy másképp vetődik rá a fény :-)
Timi

Eszter írta...

na végre megvagytok!!! már aggódtam, hogy eltűntetek :-)
csinos lett az oldalatok, gratulálok!!!!