2008. november 21., péntek

Elso iromanyom

Ma lettem 4 hónapos , már elég nagy ahhoz, hogy elkezdjem internetes blogomat irni!

Ma péntek van, 2008.11.21. szinte egész nap nem voltam itthon mert a többi gyerkőccel bandáztam, szupi volt! Mikor hazaértem ettem egy kis almát , a mamám nagyon boldog volt ettől. Így én is boldog vagyok, mert azt szeretem ha a mamám boldog!

És még valami nagyon boldoggá tett ma.

A mama olyan szuper emberekkel ismerkedett meg az interneten amig engem várt, hogy segítenek mindig egymásnak amiben csak tudnak. Így tegnap Levi nálunk volt, ma meg én kaptam csomó ruhát, és tápit. Szuper hogy vannak ilyen kedves emberek.

Ha fenővök én is ilyen kedves leszek mindenkivel, és segítek ahol csak tudok!

Remélem nem bánjátok, hogy most már olvasható is leszek, de gondoltam, megörökítem a napjaimat, nehogy valami fontos emlék elmosódjon majd az évek múlásával.

Ha van kedved olvasd nyugodtan!

Nincsenek megjegyzések: