2008. november 25., kedd

Katalin nap

Ma kedd van, Katalin nap. Ezúton is kívánok keresztmamámnak boldog névnapot !

Délelőtt találkoztunk egy aranyos kislánnyal és az anyukájával. Ők sütiztek egyet, mi meg Natival mosolyogtunk egymásra( és ott volt épp a Tilla is meg a Béres Alexandra, valami műsor volt a főzésről).

utána a mama megebédelt, ha már az én etetésemmel nem járt túl nagy sikerrel, majd postára boltba mentünk, míg el nem jött a 2 óra , mikor is menni kellett az ortopediára kontrollra.

Mindent rendben talált nálam( bár a lábujjam örökre olyan marad amilyen)de én rettentően üvöltöttem.

Hazajöttünk, ismét ettem kicsit , és aludtam is.

Kicsit fárasztó volt ez a mai nap, még így is hogy reggel a mama ébresztett 9kor!

Ma nem készült rólam fotó de majd pótolom.

Ja, és sajnos elolvadt a hó.

Nincsenek megjegyzések: