2008. november 28., péntek

a tegnapi nap

Tegnap már nem volt erőnk írni, mert későn értünk haza és akkor már jöttek az esti teendők.
És hogy hol voltunk? Megint társaságban!És igen jó volt!
Mama beszélgetett a többi anyukával, valami igen jó illatú és jól kinéző dolgot ettek (sajnos mire odaértem a mamához hogy megkóstoljam , már megette), énekeltek nekünk, mi pedig játszottunk, aludtunk ettünk.
Nálam sem az alvás sem az evés nem volt túl jellemző de nagyon jó kislány voltam.
Este sajnos nagyon elszomorítottam a mamám, mert csak sírtam és sírtam, mert nem akartam enni. Végül elaludtam vacsora nélkül.
De annyira fáradt voltam, hogy az üres pocakom sem zavart, aludtam reggelig.

Ma már péntek van és ez azért jó, mert jön a hétvége, amit igen szeretek, mert akkor itthon van a papa is, és vele lehet a világon a legjobbakat mókázni!
Csak hallanátok, hogy tudok kacagni, mert ő olyan vicces!
Szeretlek papa nagyon!

Mutatok képet, hogy lássátok milyen ha a papa játszik velem!

3 megjegyzés:

mayertimi írta...

Nálunk is apa a király! Tegnap is mókázott Blancival és ő hangosan hahotázott :-) Olyan édi volt!
Hol jártatok tegnap? Milyen programotok volt?
Timi

Eszter írta...

Látszik: aa a sztár! Ahogy néz rá a szép szemeivel...Édes kis bogárka!

Mimi írta...

Timi fórumos talin voltunk:)