2008. november 24., hétfő

Tolatok a járókámban

Ez az új testedzésem, megfordulok a hasamra és kúszok hátrafele. Csak ne lenne olyan kicsi az a járóka.

Egészen reggelig aludtam, így a mama nagyon megdicsért. Viszont a nem evésemmel ma is elszomorítottam.

Kínált krumplival, de én azt hiszem azt nem szeretem, kínált ezért sütőtökkel is, na az már inkább ok!

Viszont sajnos kifolyt kicsi a számból és ráment a ruhámra, pedig ez a kis Bugri Nórié így a mama izgulhat ki tudja e mosni a foltot.

Hát igen kanállal még nagyon nem tudok enni, de majd megtanulom azt is!

Sétálni ma nem mentünk, mert össze vissza aludtam, na meg az idő is igen vacak, most pl szakad a hó!

Tornára meg azért nem mentünk mert Zsömi a kisfiú aki jött volna velünk anyukájával még beteg. Talán majd jövő hétfőn.

Mama már karácsonyi lázban ég. Elkezdett karácsonyi ajándékokat készíteni és már karácsonyi zenét is hallgattunk ma.

Azt hiszem nagyon fogom szeretni ezt az időszakot! Mindenütt gyertyák, gömbök, csillog villog, világít minden-gyönyörű!

Nincsenek megjegyzések: