2008. november 23., vasárnap

Vasárnap

Ma reggel jó sokáig hagytam a szüleimet aludni, utána játék után aludtam egyet, majd jött az ebéd, aminek nem igen örültem, valahogy nem volt kedvem enni, így nagyon aggódott a mamám mi miatt nincs étvágyam, délután sem ettem , de aztán este egy fél almát elmajszoltam.

Délután itt volt Tamás nagybátyám aki igen jól elszórakoztatott. Elvarázsolt a gitárral meg az izzósorral.

A papa délután nem volt itthon sajnos, kosarazni ment, de nagyon jól érezte magát így nem bánom, hogy elment.

Estére ő is, és Tamás is új frizrát kapott, a mama levágta géppel a hajukat, csinik lettek!

Fürdésnél megmutattam Tamásnak milyen ügyes lány vagyok én, mert ő még úgy hitte sírok a fürdés miatt, pedig már egy hónapja nem, sőt, szeretem az esti mókát és a vizet is!

A mama örömére a vacsorám nagyon szépen ettem.

Jó volt ez a mai nap is!

Mellékelek egy képet!




Nincsenek megjegyzések: